Повітря в радіаторах – проблеми та рішення

Батареї Кермі сьогодні є для багатьох найкращим рішенням у співвідношенні ціни та якості. Вони поєднують у собі точність виготовлення та чудовий дизайн. Такі радіатори відрізняються практичністю та універсальністю, вони мають гарний зовнішній вигляд не лише у ванній, але й в інших приміщеннях та привертають до себе увагу.

Висока якість виконання, практичність та можливість вибору кольорів, які домінують, дозволяють радіаторам Kermi відповідати найвищим стандартам на ринку опалення. Проте навіть сучасний високоефективний радіатор може втрачати показники теплової потужності через утворення повітряних кишень.

Повітря в радіаторах – це проблема, яка може виникнути практично в будь-якій установці центрального опалення – як старій, так і новій. Які ж основні причини виникнення повітряних пробок у радіаторах опалення вашого будинку та як розв‘язати цю проблему?

Думка експертів

Не дивлячись на складність ситуації, що виникла, зі зниженням ефективності вашого радіатора опалення Кермі, розв‘язання проблеми досить просте. Але для початку варто розібратися, звідки всередині з’являється повітря і як воно впливає на якість обігріву.

Навіть нові Кермі радіатори при неправильному складанні та установці, якими займалися непрофесійно, можуть мати негерметичні з’єднання, через які засмоктується певний об’єм повітря зовні.

При цьому радіатори опалення Кермі стають малоефективними в опаленні, оскільки надлишок повітря в системі викликає значне падіння тиску, що призводить до зниження продуктивності нагріву.

Повітряні кишені – як їх розпізнати?

Проблеми з нагріванням елементів системи опалення зазвичай легко розпізнати. Часто в таких ситуаціях радіатори Kermi видають характерні звуки:

  • сторонні стуки;
  • дивне булькання (пов’язане з водою, що переливається);
  • специфічний свист.

Такі види шуму є вірними ознаками наявності повітря в компонентах системи центрального опалення! Зазвичай вони виникають у разі підвищення температури нагрівального елемента.

Іншою, не менш характерною проблемою є набагато нижчий ККД нагрівача. Якщо ви повернете потенціометр у максимальне положення, а радіатор у багатьох місцях ще холодний, можна припустити, що це ще одна ознака повітряних пробок в радіаторі.

Дуже часто радіатори нагріваються за наявності повітря всередині за однією схемою: його низ досить гарячий, а верхня частина, в якій накопичується повітря, неприємно холодна.

Залишилися питання? Телефонуйте!
Або надішліть номер i ми передзвонимо.